Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J47a85n 14H85u34r23k38a

6. 3. 2023 12:01

neprosadili jste ani hospodaření v ČT a to je státní povinná instituce zodpovídat se občanům...bohužel a ty zlodějny na magistrátech na všech kdy a kdo je napraví

1 0
možnosti

Potřebujeme nezávislý etický orgán, který zajistí, že budeme důsledně dbát na základní pravidla hry napříč evropskými institucemi. Je to tak jednoduché. Etická pravidla máme a známe. Teď je načase, abychom je taky dokázali vymáhat.

Tak tato věta vysvětluje vše. Právo a zákon nikoli, ale etika. Víte pane Pekso, proto právní řád destruujete. Etický soud vykonával např. jistý Boblig v procesech s čarodějnicemi. Copak, že si to neuvědomujete Vy, to mne při Vašich projevech stran OZ ani neudivuje, al Michálek jako právník by Vás mohl korigovat. A on je na tom stejně jako Vy. Tohle činí z pirátů anarchisty.

2 0
možnosti
ZZ

Každá zlodějna a korupce je trestná a měla by býti postižena místně příslušnou policií.

Pokud europoslanci udělali ze svých osob nadlidi, na které běžná policie nemůže - nelze se divit, že se těm europoslancům a komisařům ..... tak dobře daří krást a usměrňovat finanční toky, aby z toho také něco měli.

Čím méně bude těchto zbytečných úředníků a čím menší budou jejich pravomoce, tím bude i menší šance na zneužívání.

;-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik