Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ČEZ, nebo stát, to teprve plánuje ?

A proč to už dávno neudělal a nechává okrádat spotřebitele 3 násobnou cenou oproti ceně ruského plynu ?

Proč ČEZ, který se chlubí tím, že 95 % zobchoduje bez lipské burzy, prodává za tak vysokou cenu a český stát ještě garantuje tyto nehorázné zisky distributorům ?

Je cílem státu obrat spotřebitele o co nejvíce peněz na energiích a plynu ?

:-P

0 0
možnosti

Vy, pane Pekso, hlavně řešte, jak je možné, že Bohemia Energy mohla jednostranně a bez relevantního důvodu vypovědět zhruba milion smluv, aniž by se jí dostalo jakéhokoliv postihu.

To, co navrhujete, si už dnes může nakombinovat každý sám, na to není třeba vymýšlet nové tarify. Stačí si zřídit druhé odběrné místo. A že to něco stojí? Pokud takový tarif nabídne dodavatel, jistě bude mnohem méně výhodný. Navíc, pokud máte dvě odběrná místa, můžete mít i dva dodavatele, což vám dává zajímavější možnosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik