Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Korupce a podvody do EP sice nepatří, ale nejen my pozorujeme, že je tam notně rozbujelá !

;-(

0 0
možnosti

Možná Vám unikla podstata fungování EU. Korupce voličů, regionů či odvětví a plnění úkolů zájmových skupin je podstatou fungování celého spolku. Jen se tomu neříká korupce ale kohezní fondy, dotační programy a podobně vznešeně. Dotyční zatčení jen nepochopili, že korupce v rámci EU se dělá organizovaně a ne individuálně. Je to jako když si Consiglieri dona Corleone usmyslí, že si nějaké kšeftíky vyjedná mimo Rodinu. To se nedělá...

2 0
možnosti

L58u82b85o42š 59K78r10i76m37l

12. 4. 2023 16:16

Důležité je mít "těleso důležité pro dohlížení na možnou korupci, úplatky, převlékání kabátů, ale třeba i kvůli chování a přístupu k zaměstnancům evropských institucích

Zdroj: https://peksa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=800497

;-D

0 0
možnosti

A co Zdechovský a jeho hříchy s dotyčnou........?

0 0
možnosti
Foto

Instituce rozdávající dotace nemůže být poctivá.

1 0
možnosti

Tak velkej a tak naivní...vy si fakt myslíte, že by měl někdo zájem vyšetřovat korupci v ep, zvlast u těch nejvlivnějších?

1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik