Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pán je asi ekonomický teoretik samouk, který o praktickém fungování DPH nemá ani potuchy.

0 0
možnosti

Zní to dobře, už to někde funguje?

Mimochodem, v roce 2020 fungovalo EET v 17 zemích EU. Dokonce i ve Švédsku (kde objem šedé ekonomiky je nižší než v ČR) došlo po zavedení registreačních pokladem k růstu vykazovaných tržeb. To jen v Česku se z toho stal předmět politického boje

3 1
možnosti

Přesně tak, evidence DPH v digitální podobě do značné míry už u nás zavedena byla. Byl jsem v kontaktu s obchodníky v oboru, kteří provozovali obdobnou činnost jako já. Musím říct, že po zavedení EET se do značné míry vyrovnalo konkurenční prostředí a zatajování realizovaných tržeb se velmi výrazně snížilo - i když i tak zůstalo dost prostoru pro určité krácení tržeb.

Piráti se postarali o zrušení EET, spolu s ostatními politiky pětidemolice a nyní pláčí nad tím, že musí znovu nějakou obdobu EET zavést ? Chybí peníze v rozpočtu ?

Inu, kdyby EET fungovalo ve všech oblastech, včetně služeb, tak by to byl bezpracný roční výnos na DPH cca 20 mld. Kč a k tomu ještě navíc navýšení základu daně.

Místo toho vymýšlí pětidemolice jen balíčky nesmyslů a teď už některým jejím členům dochází, že slibovali to, co ani splnit nikdy nechtěli a jen a pouze svým voličům lhali.

4 1
možnosti

Píšete pěkně, ale o DPH asi víte velký nic.

3 0
možnosti
Foto

Opatrnosti není nikdy dost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik