Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Základní definice, na kterých sdílení energie stojí, přinesla totiž evropská směrnice o obnovitelných zdrojích v roce 2018. Členské státy ji měly překlopit do svých národních řešení do poloviny roku 2021.

Zdroj: https://peksa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=802308

Tomu říkáte vlastní pravidla?

Vždyť je to ten nesmyslný New Green Deal nadiktovaný zvenčí i pro komunity.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik