Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas! Kvalifikovaná většina je především obrana proti psychopatům! Evropská unie by tak byla akceschopnější!

Ale mám především strach z našich autoritativních, opozičních stran, které svým lhaním a typicky petrohradským trollingem se posunují od stran populistických ke stranám anarchistickým! To je riziko pro naši liberální demokracii, občanské svobody a úsilí o právní stát!

0 1
možnosti
AK

Oligarchové s tím nemají nic společného.

Jsou to Poláci a Maďaři, kteří - třeba v té Radě - bojují za zájmy svých občanů a ne jakýchsi Evropanů. ̈

Právo vetovat to, co je proti zájmu mých občanů, není nic zastaralého, ale velmi potřebný nástroj demokracie.

0 1
možnosti

Jenže v zájmu evropských občanů je silná Evropská unie! Jinak si může po nás smlsnout Putin, který sní o Veliké Rusi sahající od Lisabonu po Vladivostok!

0 1
možnosti
HH

K vydírání celého kontinentu naopak přispěje Vámi navrhovaný systém hlasování. I vaše pojistky jsou k ničemu, protože někdy i 4 státy nedají potřebných 35%. Celé je to jen o přesunu rozhodovací moci ve prospěch nejlidnatějších členských států.

3 1
možnosti
AK

Když se podívám na náš parlament, kde právo veta neexistuje a vládní poslanci vždy převálcují (po způsobu komunistů v roce 1948) opozici, nezdá se mi, že by ta většina byla ve prospěch věci.

Jakákoliv ptákovina je napadne, je a bude schválena.

0 1
možnosti
LP

A co když tou kvalifikovanou většinou budete schvalovat kdejakou blbost ? Nebo to se stát nemůže ?

3 1
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik