Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Europoslanec, člen vládní strany, kritizuje vládu. Co dělala vláda do této doby. Tady nejde o to, že o půjčku žádají na poslední chvíli. I když I to je vlastně ukázka toho jak v této zemi vládne. Bez vize, koncepce, jen prostě hasí to co hoří víc. Jestli s úspěchem je jen věc osobního pohledu. A co je snad ještě horší, opozice toho nenabídne o mnoho víc. Je smutné se dívat kam jsme to dovedli.

0 0
možnosti
LC

Chlape, co to čtu? Naši rozpočtově odpovědnou vládu, která má na všechno recept, zatočila s iflací, v žádném případě nebude zvyšovat daně a daň z nemovitosti považuje za nemorální, tak tuhle vláda nám závidí celá Evropa. A vy takhle.

Nejpikantnější na tom je, že ta zlá kritika je z pera člena vládní strany.

0 0
možnosti
JV

Pekso, ještě chvíli budete rýpat a Piráti vás demokraticky všelidovým hlasováním ze strany vyrazí.

2 1
možnosti
Foto

Přesněji - hodí přes palubu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik