Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy tak něco vykládejte o "gumových zákonech", když se nonstop oháníte nějakou "nenávistí", "narrativy" a podobnými bláboly.

1 0
možnosti
Foto

J60o54s34e46f 62B17á85r18t31a

7. 12. 2023 19:44

Jedině takoví politici jako Orbán můžou přivézt EU k rozumu.

5 1
možnosti

Neskutečné, jak se někdo může zastávat proruského poskoka!

3 8
možnosti

J39a32n 73R29á62ž

8. 12. 2023 12:27

To myslíte pana Peksu, pravda? On se svou partou totiž dělají vše proto, aby se EU rozpadla a to je v souladu s Putinovou politikou, že ano?

2 0
možnosti

Jsou to jen sbírka peněz ze všech zemí EU a tudíž i maďarské peníze, žádné evropské peníze neexistují.

14 0
možnosti

J44a68n 57R85á81ž

7. 12. 2023 16:31

Málokdy mne nějaký blog svým obsahem a scestnými argumenty v něm obsaženými tak "vytočí" jako tento. Ani nepamatuji, kdy se tak naposledy stalo

To je vše co bych k takové snůšce tendenčních slov chtěl říci.

15 3
možnosti

Jeden autoritářský Orbán je pořád menší zlo než Vaše snaha zrušit právo veta ...asi tak

23 5
možnosti

Člen vládní strany, která nechává vypínat nepohodlné weby a vyhazuje lidi za jiné, než vládní názory z práce, káže o demokracii.

22 4
možnosti

Jedna věc je, že s Tebou souhlasím. Druhá však je, že by sis po sobě alespoň měl článek přečíst, než ho pošleš do éteru.

Zdráhám se nazvat Orbána Putinovou loutkou tak, jak to nechci tvrdit ani o Ficovi. Je nad slunce jasnější, že těmhle nejde ani o ruského válečného zločince, ani o vlastní občany a prosperitu země.

Těm jde jen a pouze o vlastní zisk a prospěch. Nic víc, nic míň. V každé zemi je někdo takový. U nás se nezdráhám v tomto kontextu mluvit o Babišovi.

Nyní jsem vřele pobaven výstup soudružky Konečné a jejího projektu STAČILO!

Přiznávám, že když jsem viděl "osobnosti", v tomto projektu participující, došlo mi, že i komunistům jde o koryto v první řadě.

Ostatně jak jinak si vysvětlit, že v takovém projektu funguje pán, který kvůli korytům měnil nejen strany, ale i místa trvalého pobytu. O jeho kariéře, profesní způsobilosti a kvalitě nemusím polemizovat když budu konstatovat, že ho odevšad vyprovodili. Tož čest jeho úspěchům v STAČILO, KSČ!!!

2 8
možnosti

KSČ není u koryta jak dlouho ? cca 30 let ? Takže, co má Kačka společnýho s korýtky ?

5 1
možnosti
Foto

Co dělá Orbán v Maďarsku, jsem čekal od českých Pirátů. Nekonformní politiku. Jen co se však dostali v koalici k lizu, tak se z nich stala poklonkující strana všem, od kterých se dá něco čekat. Kdyby nebylo nezkušených mladých voličů, nedostali by se do parlamentu a teď se dá jen doufat, že odtud vypadnou.

18 5
možnosti

Plný souhlas s vaším textem. Maďarsko se přibližuje stylu RF. Novinářům už hrozí reálné TS, když nebudou tančit,jak VO piskne a další spolky budou postupně postihovány - stejně jako v Rusku Memoriál a LGBTQ. Pokud chtějí být Maďaři mimo EU, mělo by jim to být umožněno. Zatím o tom jen zvanej, a vědí proč.

Pěkný dny Vám přeju.

7 17
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 418x
Narodil jsem se 18. června 1986 v Praze. Vystudoval jsem biofyziku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy a v průběhu studia jsem se specializoval na využití jaderné magnetické rezonance, později pracoval jako výzkumný pracovník a softwarový vývojář. V letech 2017 až 2019 jsem působil v roli poslance Poslanecké sněmovny PČR, kde jsem se stal členem Zahraničního výboru a místopředsedou Výboru pro evropské záležitosti. Od dubna 2017 jsem zastával funkci místopředsedy Pirátů a od roku 2019 předsedám Evropské pirátské straně. Ve stejném roce jsem byl zvolen do Evropského parlamentu, kde jsme se s Piráty přidali do frakce Greens/EFA.

Seznam rubrik